Izraz otroška trgovina se vse preveč pogosto zamenjuje z besedo otroška prodajalna, vendar je med njima velika razlika.
Pod besedno zvezo otroška trgovina je mišljena dejavnost, torej prodaja otroških izdelkov in storitev. Otroška prodajalna pa je prostor, kjer se dejansko ti izdelki prodajajo. Le klasična otroška trgovina in otroška trgovina z rabljenim blagom vsebujeta tudi prodajalno, kjer si je mogoče izdelke pred nakupom ogledati in pridobiti tudi določene nasvete s strani prodajalk ali svetovalcev, medtem ko spletna otroška trgovina ne vsebuje prodajalne. Njihova navidezna prodajalna je na spletu, kjer so predstavljeni izdelki. Potrošniki si lahko izdelke ogledajo, lahko preberejo tudi specifikacijo in se na podlagi slednjega odločijo za nakup. Spletna otroška trgovina od prostorov potrebuje le skladišče, kjer je material shranjen in kjer se izvaja pakiranje izdelkov, ki se naročijo preko interneta. Naročanje izdelkov preko interneta ima tako svoje prednosti kakor slabosti. Med prednostmi najdemo, da lahko naročilo oddamo kar iz domačega naslonjača, da se ne rabimo nikamor voziti in da nimamo potnih stroškov, prav tako nam ni potrebno iskati parkiranega mesta, ter se prerekati z otroki, kaj bodo oblekli in ali bodo pravočasno pripravljeni na odhod. Spletna otroška trgovina je odprta 24 ur na dan in prav vse dni v letu, torej ne glede na nedeljo ali praznike. Slabost pa je, da se je potrebno predhodno pozanimati ali je trgovina zanesljiva, kako je s pošiljanjem, kakšni so stroški pošiljanja, kako je glede morebitne poškodbe ali reklamacije blaga, itd. Naročanje preko spletne trgovine je mogoče iz prav vseh držav sveta, je pa res, da se iz nekaterih držav plača carina, ob tem pa je potrebno biti pozoren, da se ne kupujejo ponaredki, saj se slednji uničijo, plačati pa je potrebno tudi strošek uničenja, ki znaša kar 60 EUR.
Spletna otroška trgovina je priljubljena, saj poteka nakupovanje kar iz udobnega domačega naslovnjača.