Oglaševanje danes je pomembno tudi preko socialnih omrežij. Morate vedeti, da je vsak, ki uporablja splet, prijavljen vsaj na edem socialnem omrežju. Ampak mislim pa, da Linkedin ni še tako poznan, ampak je vseeno socialno omrežje in Linkedin oglaševanje je lahko tudi tako uspešno kot marsikatero drugo oglaševanje. Je pa to socialno omrežje bolj znano drugje po svetu in ne tako zelo v Sloveniji. Morate razmisliti, če hočete stranke iz tujine ali bolj ciljate na tiste v Sloveniji. Si pa lahko več o Linkedinu preberete tudi na: https://www.spletnipartner.si/linkedin-oglasevanje/.
Linkedin je v bistvu takšno socialno omrežje, ki je bolj za poslovneže oziroma je naravnano poslovno. Ni nekaj takega kot na primer zelo znani Facebook. To je profil, ki si ga naredite in nato na njega pišete kje ste delali in kaj. Ampak vseeno je Linkedin oglaševanje lahko uspešno, če hočete tudi kakšne stranke iz tujine. Seveda to morate sami pri sebi razmisliti in se potem odločiti. Vam pa drugače Linkedin lahko prinese nove poslovne priložnosti, četudi niste vi sami poslovnež. Ko se odločite za Linkedin oglaševanje morate najprej narediti poslovni profil. Seveda se pa to socialno omrežje morate tudi naučiti uporabljati, preden začnete ustvarjati oglase. To je potem tudi eno zagotovilo za uspeh vaših oglasov oziroma vašega oglaševanja.
Linkedin oglaševanje vam pa potem ponuja tri različne možnosti. Najboljše je malo raziskati, kaj vam bi naj prineslo največ uspeha. Je pa tudi seveda vse odvisno kakšni bodo ti vaši oglasi. Lahko objavo sponzorirate, tako dosežete res veliko ljudi. Najlažji so pa tekstovni teksti. Tukaj potem morate biti dobri v pisanju kratkih besedil, saj tukaj se potem ne gre za sliko, ampak samo neko besedilo. Je pa potem še tukaj oglasno sporočilo, kar je pa v nekaterih stvareh kar podobno sponzoriranim objavam. Kakorkoli se že odločite pa bo vaše Linkedin oglaševanje lahko uspešno.