Optimizacija internetnih strani lahko poveča vašo prodajno zmožnost. Optimizacija internetnih strani vam omogoča doseči najvišjo pozicijo na Google.si. Naročniki storitve zlahka dosegajo najvišje položaje v spletnih brskalnikih. Za storitev plačate samo, ko dosežete zaželeno pozicijo. Storitev pridobiva kvalitetne povezave, nenehno izboljšuje stran, spremlja napredke strani ter tudi uredi vse v sklopu tako imenovane “offsite” optimizacije kot “onsite” optimizacije spletne strani. Tako vas ta storitev povzpne na vrh Googla pred kakršno koli konkurenco. Napredek optimizacije lahko spremljate preko preglednih in enostavnih mesečnih poročil, ki jih izda podjetje.
Tako vam optimizacija internetnih strani omogoča, da se boste prikazani kot vodilni ponudnik v vaši panogi, gradili si boste prepoznavno blagovno znamko, vaša spletna stran bo dobila več obiskovalcev brez plačljivega oglaševanja, zavzeli boste prve pozicije na znanih iskalnikih in kupci vas bodo našli pred kakšno koli konkurenco.
Kakšne so prednosti organskih obiskov v primerjavi s plačljivim oglaševanjem Adwords? Obisk na vašo spletno stran je bolj kvalitetnejši, saj uporabnik ostane več časa na strani, poveča se število ugledanih strani na sejo in vam tudi povečajo konverzijo, kar pomeni, da uporabnik klikne na vaše linke ali pa oglase. Obisk na vašo spletno stran ni plačljiv ter tudi preusmeritev obiskovalca ne povzroči dodatnih stroškov. Optimizacija internetnih strani vam poveča dolgoročno prisotnost spletne strani na vrhu iskalnika. V pri plačljivem Adword oglaševanju se pa to lahko hitro spremeni, kajti konkurenca lahko enostavno ponudi več denarja za oglas in vas tako enostavno izpodrine iz vaše pozicije, kar lahko vašo spletno stran popolnoma izpodrine iz seznama.
Raziskave so pokazale, da uporabnik dosti krat ne klikne na sponzorirano spleteno stran, ki so na vrhu spletnega iskalnika. To je zato, ker uporabniki bolj zaupajo organskim oziroma navadim rezultatom, ki jih omogoča optimizacija internetnih strani, saj uporabnik ve, da so te spletne strani prišle na vrh, zato ker so kakovostne in relevantne. To tudi poveča konverzijo, saj uporabnik spletni strani zaupa. To zaupanje od uporabnikov vam tudi gradi prepoznavnost blagovne znamke.