Poganjalci so v minulem obdobju dodobra osvojili tržišče, med malimi navdušenimi navihanci so priljubljen. Vse povsod lahko vidimo malčke, ki z poganjalci odkrivajo širni svet v okolici doma. S poganjalci se je nabralo vrsto najrazličnejših izkušenj o katerih znajo starši in varuške povedat veliko zanimivih zgodb.
Prav zaradi vrste informacij in množice izbire so poganjalci velikokrat zahtevna naloga za vse, ki se znajdejo pred nakupom. Tako že sama možica različnih modelov, katere otroci imajo človeka zmede. Svoje dodajo starši, ki imajo čisto drugačne izkušnje z določenimi modeli in njihovimi lastnostmi. Prodajalci imajo spet svoje zgodbe, slišijo jih od tako predstavnikov proizvajalcev, kot od kupcev in obiskovalcev trgovine. Veliko informacij imajo tudi spletne strani s portali na to tematiko, kjer sodelujoči z izkušnjami predlagajo določen model ali določeno blagovno znamko.
Poganjalci so pred nakupom vsekakor izziv, da vso našteto množico informacij združimo v končno odločitev, ki pomeni en sam poganjalec ali več poganjalcev z določenimi lastnostmi, ki so nam všeč. Ob prebiranju informacij bomo najprej ugotovili, da so poganjalci in njihova ponudba razvrščeni v več cenovnih razredov. Obstaja ponudba tako cenovno najbolj dostopnih, do prestižnih modelov. Kateri model bo določen kupec kupil je zelo odvisno predvsem od njegovih nakupnih navad. Nakupne navade določenega kupca se odražajo v nakupih iz preteklosti. Tako imamo podobno kot pri cenah poganjalcev skrajnosti med minimalno in maksimalno ceno. Tisti, ki svoj nakup zaupajo izdelku z minimalno ceno razmišljajo, da bo otroška igra in učenje spretnosti vožnje terjala svoj davek, kar pomeni, da se bo v času uporabe cena dodobra obrestovala. Nastalo razliko do dražjih ali najdražjih modelov, pa bodo v primeru, da zaradi okvare popravilo ne bo smiselno, investirali v nakup novega modela. S tem bo poleg tega lahko na račun na novo pridobljenih izkušenj izbral drugače oziroma glede na vse izkušnje, katere so se odražale v malčkovi uporabi. Kupci najdražjih modelov obratno prisegajo na kakovost, zato želijo kupiti najboljše. Smisel nakupa je podobno kot pri drugih skupinah pogojena in potrjena z nakupih drugih izdelkov, na ta način se oblikujejo nakupne navade. Nakupne navade se v tem primeru združijo v vodilo, da je najboljša izbira najdražji izdelek ali izdelek višjega cenovnega razreda. Poganjalci višjega razreda jih pri tem navdajajo tudi z mislijo na dolgotrajnost, s tem bo lahko poganjalec, ko ga bo prvi lastnik preraste, lahko služil drugemu malčku ter za njim celi vrsti drugih malčkov. Mnogi se s takimi lastnostmi pohvalijo, pa tudi poganjalec, ki je prestal uporabo več generacij malčkov radi ponosno pokažejo. Poleg tega kupci najdražjih cenovnih razredov prisegajo na vrhunske lastnosti, s tem pa omogočijo malčku, da lahko izkoristi najboljše.